wtorek, 11 października 2011

Sałatka z porów




Składniki:
  • 2-3  sztuki pora sałatkowego (biała i jasno zielona część)
  • 1 mała puszka kukurydzy
  • 4-5 sztuki ogórka konserwowego
  • mały słoiczek grzybków marynowanych
  • 1 jabłko
  • 5 jajek
  • majonez
  • 1 puszka groszku konserwowego (opcjonalnie)
  • 15 dkg żółtego sera (opcjonalnie)
  • drobno posiekaną natkę pietruszki (2 łyżki )

Sposób przygotowania:
Jajka gotujemy na twardo, a gdy wystygną, kroimy w drobną kostkę. W kostkę kroimy również grzybki, jabłko i ogórki. Por dokładnie myjemy, kroimy w cieniutkie krążki i spażamy gorącą wodą. Ser trzemy na grubych oczkach tarki (ja tym razem seru nie dodałam). Do składników dodajemy odcedzony z zalewy groszek i kukurydze. Wszystkie składniki mieszamy z majonezem i przyprawiamy do smaku natką pietruszki solą i pieprzem. Smacznego.


6 komentarzy:

grazyna pisze...

Bardzo lubie sałatki z porami, takiej nie znałam - pyszna :)

wykrywacz smaku pisze...

musi być pyszna, szczególnie w towarzystwie tego razowca! :) A przy okazji zapraszamy do konkursu organizowanego wspólnie ze sklepem AleDobre, można wygrać m.in. taką szałową formę! :) http://www.aledobre.pl/7906,Forma_metalowa_do_minimuffinow_12_gniazd_Kaiser.html

Marta&Rafał pisze...

Ja również bardzo lubię sałatki z porem...chętnie bym Twojej spróbowała :D

aga pisze...

lubie takie salatki:)

Anonimowy pisze...

nie dobra, blee:(

Navia pisze...

Anonimowy, nie ma jak "konstruktywna" krytyka ;)

Tak jak anonimowy jeszcze jej nie próbowałam ale wygląda zachęcająco :) Zapamiętam przepis i wypróbuję.

Pozdrawiam.

Przyciski Listonic