sobota, 8 września 2012

Zupa z brokułem



Składniki:
  • 1 brokuł
  • 2 marchewki
  • 1 pietruszka
  • 1-2 ziemniaki
  • 1 czosnek
  • 1,5-2 l bulionu warzywnego lub drobiowego
  • 4 łyżki śmietany
  • sól, pieprz
  • majeranek
Sposób przygotowania:
Warzywa umyć i obrać. Następnie pokroić. Brokuły w różyczki, marchewkę i pietruszkę w plasterki, ziemniaki w kostkę. Bulion warzywny zagotować i wrzucić do niego pokrojoną marchewkę, pietruszkę i ziemniaki. Jak warzywa będą pół twarde dorzucić brokuły, doprawić solą, pieprzem i majerankiem, wrzucić też rozgnieciony ząbek czosnku. Gotować wszystko do miękkości warzyw. Pod koniec gotowania dodać śmietanę wcześniej zahartowaną gorącą zupą. Wszystko wymieszać chwilę pogotować i podawać. Smacznego.

3 komentarze:

whiness pisze...

Uwielbiam zupę z brokułów. :)Dziwne tylko, że nigdy nie robiłam jej tak, tylko w formie kremu. Następnym razem skorzystam z Twojego przepisu.

Pozdrawiam,
whiness

Crispy Biscuits pisze...

Podoba mi się ten przepis :)

DeliciouEating pisze...

Uwielbiam brokuly!!!

Dodałam Twój blog do ulubionych bo Twoje przepisy mnie zachwycają i bardzo trafiają w moje podniebienie :):)

Pozdrawiam:)

Przyciski Listonic